Sabtu, 03 Maret 2018

Susu Kambing Etawa Skygoat

Susu Skygoat adalah produk yang sangat diperlukan tetapi masih sukar untuk mendapatkannya. Ini adalah peluang perniagaan yang hebat. Di mana terdapat pasaran pasaran yang sangat memerlukan produk ini. Harga kambing susu etawa skygoat agak berpatutan untuk menjadikan peluang pasaran kami lebih luas, mulai dari ekonomi tengah, serta ekonomi atas.


Bukan sahaja sebagai minuman berkhasiat, tetapi pelbagai faedah yang boleh diperolehi daripada produk ini. Contohnya sebagai terapi rawatan. Susu Kambing Etawa Skygoat Ini menjadikan nilai ditambah perniagaan tenusu etawa. Menunjukkan bahawa pasaran kita bukan sahaja orang yang sihat, tetapi orang yang memerlukan terapi penyembuhan juga pasaran kita. Skygoat dibungkus dengan pembungkusan sachet, ini menjadikan perbezaan antara produk tenusu etawa lain. Lebih segera, praktikal dan bersih. Tambahan pula produk susu skygoat yang dimeteraikan plastik, tidak mudah untuk dijalin.


Susu kambing etawa skygoat telah diiktiraf dan didaftarkan di Supervisor Badap Food and Drug Supervisor (BPOM) dan mendapat sijil MUI Halal supaya dapat dijual di farmasi atau supermarket di daerah anda. Dari segi pemakanan, komposisi, dan sifat, etawa susu kambing menyiasat bahawa ia mempunyai kandungan komposisi dan sifat semulajadi yang hampir dekat dengan susu ibu. Boleh dikatakan bahawa susu kambing Etawa adalah susu terbaik kedua selepas susu ibu.


Beli skygoat: https://skygoat.org/


Tidak ada komentar:

Posting Komentar