Kamis, 18 Mei 2017

Promo Tupperware Juni 2017

Tupperware Indonesia lagi menyambut Promo Tupperware Juni 2017 Bawa Bekal pada 12 April 2017, yang bertepatan dengan membawa hari saham negara dengan mengedarkan 35,000 produk membawa peruntukan PERCUMA kepada Masyarakat Indonesia pada masa yang sama. Acara ini adalah kemuncak kepada Tupperware Bawa Kempen Bekal di ulang tahun ke-26 daripada Tupperware Indonesia. Kempen Peak telah diadakan pada hari Rabu (12/4) di Sarinah Thamrin Parking Field, Jakarta Pusat. Tupperware akan mengedarkan sebanyak 2600 bekalan produk kepada masyarakat sekitar bermula pukul 08.00 pagi. Mobile Kitchen Tupperware juga siap sedia di Sarinah dengan pelbagai aktiviti yang menarik untuk Komuniti.


Kempen ini juga pada masa yang sama sebagai satu bentuk sokongan Tupperware untuk menggalakkan Promo Tupperware Juni 2017 gaya hidup sihat dengan membiasakan orang membawa bekalan dari rumah. Kerana dengan membawa peruntukan akan mengurangkan tabiat snek tidak berhati-hati. Stok makanan itu sendiri juga akan dijamin kebersihan dan bahan makanan yang digunakan adalah pasti pilihan dengan pemprosesan yang betul juga, jadi tidak kehilangan nutrien. Tupperware Pergerakan Bawa Ini Saham, bukan sahaja untuk kanak-kanak, tabiat positif ini juga baik untuk orang dewasa.


Bukan itu sahaja, Tupperware turut mengedarkan 2400 produk Promo Tupperware Juni 2017 percuma untuk membersihkan pegawai sekitar Tugu Negara (Menlu), pegawai Transjakarta (Thamrin-Sudirman), pegawai polis di 11 balai polis di seluruh Medan Merdeka Barat ke Bundaran Senayan, Polda Metro Jaya dan Bareskrim Polri. Pengedaran produk dibawa peruntukan juga telah dibuat untuk beberapa agensi kerajaan iaitu Satpol PP, Ibu Pejabat Polis Bareskrim, Polda Metro Jaya, Kementerian Kesihatan, Kementerian Komunikasi dan Informatika, Dewan Bandaraya DKI Jakarta & Radio Republik Indonesia (RRI).


Promo selengkapnya : http://www.promojsm.com/2016/06/katalog-promo-tupperware.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar